چه زمانی باید کلیه بیمار بیماری شروع دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه زمانی باید کلیه بیمار بیماری شروع دیالیز

چه زمانی باید بیمار به بیماری کلیوی دیالیز شروع کنیم؟ مشخص شده است که سطح کراتینین یکی از شاخص بیماری های کلیوی است، در افراد به طور کلی می دانم که مرحله بیماری کلیوی در توجه به سطح کراتینین است، در نتیجه به برنامه درمانی. سپس هنگامی که باید بیمار با بیماری کلیه سطح کراتینین بالا دیالیز شروع کنیم؟

به طور کلی، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در بسیاری از کشورها به دیالیز زودتر از آن در چین است. Dialysisis به عنوان یک درمان موثر برای کمک به بیماران بیماری کلیه سطح کراتینین کاهش در نظر گرفته، و آن را واقعا می باشد. در واقع، هیچ ارتباط مستقیمی بین سطح کراتینین و دیالیز وجود دارد، است که می گویند، تنها سطح کراتینین است به اندازه کافی به دیالیز تصمیم بگیرد که آیا باید شروع شود یا نه. برای افراد با سطح کراتینین بالا اما هیچ علامت آشکاری آنها می توانند بار مصرف دیالیز به تعویق انداختن، اما برای افراد با سطح کراتینین نه چندان بالا با علائم جدی آنها ممکن است نیاز به دیالیز در پیش است.

در درمانگاه، زمانی که کراتینین سطح تا 8.0 پزشکان بیمار توصیه خواهد به دیالیز، اما اگر بیمار هیچ علامت آشکاری آنها می توانند بار مصرف دیالیز، درست مانند آنچه ما در بالا ذکر کرده ام به تعویق بیندازند. بنابراین، هنگامی که باید یک نفر را به دیالیز است بستگی دارد / وضعیت، بیماری خود را، نه تنها سطح کراتینین. اگر می خواهید بدانید که آیا شما نیاز به آن را یا نه، شما می توانید خود را نفرولوژیست یا دکتر آنلاین ما مشورت، هر دو آنها می توانند مشاوره خوبی را برای شما فراهم می کند.

در واقع، در اینجا درمان های جایگزین دیگری که می تواند بیماری کلیوی بیمار به دیالیز اجتناب کنند، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است، اگر شما علاقه مند در آن کمک کند، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما جزئیات بیشتر را برای شما فراهم کند.





:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: